Håller ni med?


Kommentarer
Postat av: nicole kestola

jag gör!! :D

Skulle du kunna vara så sjukt snäll och hjälpa mig? jag är med i en foto tävling och behöver röster på mina/min bild, du behöver absolut inte rösta på alla, utan kanske på den du tycker är finast eller på den som har flest röster?! jag blir glad vilket som! det enda du måste göra är att rösta på bilden, skriva i din mail och aktivera din röst på din mail. lätt ! jag länkar dig självklart om du lämnar en kommentar att du röstat! :D
gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/hjalp-mig-du-far-en-lank.html#comment
förlåt om du inte tycker om såna kommentarer, men du skulle göra mig sjuukt glad och du blir länkad +bild, en fördel är ju att jag blev länkad på keela.se 's blogg igår! :) det är absolut inget måste!
glöm inte att gå in på din mail och aktivera rösten :D
kram

2012-08-06 @ 17:28:19
URL: http://nikkkiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0