Börja bry mig om mig själv.

I år har jag lovat mig själv att börja bry mig om min hälsa. För det är något jag inte har brytt mig om på snart tre års tid. Och det är absolut inte bra, jag tränar inte längre och jag äter inte heller som jag ska. Jag äter oftast bara en gång om dagen högst två. Och jag rör mig inte heller, utan enda gången jag rör mig är om jag går upp eller ner från trapperna i huset. Jag har gått ner i en depression så att jag inte orkar med något längre. Men nu ska jag verkligen försöka ta tag i det här. För jag mår inte längre bra ikroppen av detta. Så framöver kommer jag skriva lite om träning och hälsa och hur jag når mitt mål.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0