Bättre att klanta sig än att ha en iskall stjäl

Mitt liv har varit kaos denna vecka, men nästa vecka blir inte lika mörk, förhoppningsvis.

Det är jobbigt när personer man tycker om försvinner ur ens vardag alldeles för tidigt.
När man gjort allt med den personen i över ett års tid, blir det tomt. 
Tomt och övergivet. Allt känns konstigt och man har inte lust med något, och aptiten för mat försvinner helt.
Man sitter och trugar i sig mat för att man vet att man måste, och man går och håller tårar inne.
Man har tankar som förrvärar allt, och man gräver ner sig i minnen.
Sömnlösa nätter för att hjärnan inte vill sluta tänka på personen, för personen var ens allt

 
 

Kommentarer
Postat av: elin

åh, jag vet precis vad du menar :'( förlorade en väldigt bra vän förra året men nu efter ett år inser jag hur dåligt den personen påverkade mig, fortsätta kämpa, you go giirl ♥

2014-06-13 @ 13:44:46
URL: http://mattilas.webblogg.se
Postat av: Maja!

Stay strong! ♥

2014-06-20 @ 21:09:07
URL: http://meemyandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0