Dislike

Jynkyard har varit en sida jag gillat skarpt, för att det har varit lätt att hitta det man ska ha.
Men blev riktigt besviken på hur dom nu laggt upp sidan nu. Tar myket längre tid för mig att hitta kläder.
Förut kunde man kolla tjej å kill kläder samtidigt som var så bra eftersom jag använder både kill å tjej kläder.
Men nu är det uppdelat på ett helt annat sätt som gör att det tar så mycket mer tid.
Och jag personligen vill att det ska vara smidigt och gå fort. Just därför jag beställer kläder på nätet.
Så dislike på nya sidan. Dom kan få kredd för att den är snygg, men inget mer.
Vad tycker ni om sidan nu? föredrar du den som nu eller innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0