tbx


  Go morrn, på er alla fina!
Jag vet adsolut inte hur detta inlägg blir att se ut, då bloggen krånglar som fan. Eftter att dom hållt på med den. Kan inte förhandsvisa eller något. Men får hoppas på att något syns. Kunde inte ens blogga alls igår.
Jag har som sagt nyss vaknat. Ska sätta mig med te pramför tv å bara slappa. Innan jag ska ta mig en morgon spring runda. Funderar även på att filma lite hur en vanlig dag i mitt liv ser ut någon dag nu i veckan som kommer. Om jag nu någon gång kan ta mig i kragen å göra det.
 
Ruffsigt nersläppt, uppsatt, mössa hej morgon frilla och dåliga hårdagar.
 
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Cyber- life with autism and art

Trist när bloggen ska krångla ibland, men även när blogg.se ska krånga ibland med. :)

Svar: Jaa det är helt värdelöst :D
Sandra Engman

2013-09-09 @ 21:59:09
URL: http://xcyberalienx.blogg.se
Postat av: Anonym

videoblogg låter kul :)

Svar: Okey, ska försöka fixa någon snart :)
Sandra Engman

2013-09-12 @ 13:04:18
Postat av: elle

åh vilket fint hår du har :D

2013-09-12 @ 20:37:00
URL: http://elainees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0