Mitt år


Nu börjar 2014 lida mot sitt slut så vi säger Hejdå 2014 och välkommen 2015.
Hänt en hel del under detta år. Från att legat på sjukhus och inte veta om hur man kommer få leva framöver.
Till att bli helt frisk och bli starkare en någonsin. För ibland allt skit så fick jag lära mig något.
Och jag fick se vilka som var mina äkta vänner. Som resulterade i att det försvann några på vägen,
men det kom in så mkt bättre människor ist.

Har blivit sviken och ensam men klättra upp på egna ben igen och bli starkare en innan.
Jag har lärt mig en hel del detta år, och har utvecklats enormt mycket.
Jag har träffat en hel del människor detta år som gjort året magiskt.

Sedan slutade jag vara på ett jobb jag inte trivdes. Och nu ser min framtid rätt ljus ut.
Blir det som jag vill så kommer jag tillbringa en snar framtid inom försvaret.

Från ett år med svek och besvikelser med många motgångar håller jag nu huvudet högt.
Och mår bra.
2015 jag är redo.

Som vanligt har jag aldrig en kamera , med mig. Men ni får överleva en mobil bild. Outfit hell yeah.
Hur var erat år?

 




Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

Hoppas 2015 blir tusen gånger bättre än 2014! :)

2015-01-07 @ 15:46:01
URL: http://shiiwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0