Frågor & svar.


Frågor och svar, från den röda färgen jag hade ibörjan av sommaren.
Trivdes jag i fägen?
Ja, absolut. Skulle lätt kunna ha färgen igen.

Var den svår att hålla?
Ja, men så är det med alla röda färger. Men har man rätt färg bomb så funkar det.
Det var det som gjorde att jag färgade bort den efter en månad. Jag orkade inte hålla den snygg.
Och jag vill inte ha en dassig färg.

Färgade jag det själv?
Nej, gjorde det hos en frisör. Då jag ville ha det bästa resultatet.
Tråkig nog så rann nästan hela färgen av , på första tvätten.
Så skulle inte rekomendera den frisören.

Gick det lätt att färga bort?
Efter som jag inte hade färgen länge, så var det inte speciellt svårt.
Då den inte hade hunnit sätta sig fast ordentligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0