Sämsta året ever.

2015
Ett år som inte alls varit mitt år. Inget har gått som man tänk eller vill.
Har blivit sviken, blivit mer sjuk och lämnat förhållande träffat på en ny som bara ändra sig från att vara en av dom bästa jag träffat till någon som inte alls bryr sig om än. Så detta år har varit jobbigt..
Jobbigt och försöka ha ett så normalt liv som möjligt när man lever halva livet på sjukhus.
Försökt vart så glad man kan men när man bara har motgångar efter motgångar blir det jobbigt.
Hamnar i någon bubbla som är jobbig att ta sig ur.
Men samtidigt så har det hänt en del bra saker. Fått en ny familjemeblem världens bästa katt.
Varit utomlands, fått nya vänner och fått ett nytt jobb.

2016 började inte bra, sårad å mobilskärm spräckt förklarar starten på detta år.
Men nu kan det bara bli bättre. Så jag hoppas jag har mer tur detta år.

 

Kommentarer
Postat av: myris

kramis

2016-01-13 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0